Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Festa Hivern. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Festa Hivern. Mostrar tots els missatges

dijous, 19 de desembre del 2013

Festa d'Hivern de 2n d'ESO, Blocs 3 i 4, 12 de desembre del 2013

 Festa d'hivern, de 2n d'ESO, blocs 3 i 4, 12/12/13